[Pardus-kullanicilari] Compiz

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
4 Eyl 2007 Sal 13:13:27 EEST

Arkadaşlar
Hdb 3 de kurulu Pardus dan beryl i kaldırdım daha sonra contrib depodan
compiz ile ilgili tüm paketleri yükledim.Bu arada aklıma X11 takıldı
/etc/X11/xorg.conf dosyasını açtım ve intel için wikide önerilen
değişiklikleri kaydedip çıktıktan sonra Ctrl+Alt+Backsapce  sonuç x ekran
yok siyah ekran yine karşımda aç kapa x ekran kayıp.Diğer pardus un
xorg.conf dosyasını kopyaladım tekrar khb3 deki pardusa login olup
xorg.dosyasını kaydedip çıktım.Tabi compiz kurarken beryl i de uçurmuş
oldum.Acaba xorg.conf dosyasında değişiklikleri compiz pk.lerini kurduktan
sonra yapmaktan mı kaynaklandı yoksa birşeyi atladım da ondan mı
kaynaklandı.Şimdi compiz i tekrar kurmadan yeni bir uğraşı sahibi olmadan
öğrenirsem akıntıya kürek sallamamış olurum.Tabi bu arada beryl den de olduk
o da ayrı bir konu.Teşekkürler iyi çalışmalar