[Pardus-kullanicilari] United Linux - Pardus Ipp Yazdırma Problemi

Serdar İvegener osi at bek.org.tr
4 Eyl 2007 Sal 09:42:39 EEST

Merhaba ;

Root olmadan eklediğimde, United Linux server ın görmesini sağlayan
"Cups Sunucu Yapılandırması" nda   yaptığım ayarları  görmesi için
Sunucuyu yeniden başlat seçeneğinde parola soruyor ve root veya user
şifrelerini girmeme rağmen hiçbirini kabul etmiyor.

Çalıştırmayı başarırsam kurumum 20 adet Windows pc den kurtulacak..

İyi Çalışmalar..