[Pardus-kullanicilari] United Linux - Pardus Ipp Yazdırma Problemi

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
3 Eyl 2007 Pzt 15:05:21 EEST

On 03 September 2007 Monday 13:37:27 Serdar İvegener wrote:
> Merhaba
>
> Pardus 2007.2 ye paralel port üzerinden Pan.Kxp1150 yazıcı kurdum.Test
> çıktısı gönderdim . Problemsiz yazdı. United Linux üzerinden yast
> programından IPP servisiyle pardus üzerindeki yazıcıyı server a
> tanıttım.Kurulum sırasında herhangi bir problemle karsılasmadım ve
> bağlantıyı test ettiğimde başarıyla sonuçlandı.Fakat server üzerinden
> döküm gönderdiğimde pardusun kuyruğuna kadar döküm ulaşıyor ama kuyrukta
> bekleyip yazıcıdan dökülmüyor.Pardustan test çıktısı gönderiyorum yine
> [...]

Anladığım kadarıyla yazıcıyı root olarak (Tasma->Çevre birimleri->Yazıcılar'a
girdikten sonra [Yönetici Modu]na tıklayarak) eklemişsiniz. O yüzden
root at pardus dışındaki kullanıcılardan gelen dosyaları yazdırmak için root
yetkisi gerekiyor. Yazıcıyı silin ve [Yönetici Modu]na tıklamadan ekleyip bir
de öyle deneyin..