[Pardus-kullanicilari] İnternet

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
3 Eyl 2007 Pzt 19:30:34 EEST

Zaman zaman kubuntu internete bağlı olduğunu gösterdiği halde sayfa açmaması
oluştuğunda pardusda bu hiç oluşmuyor.Bir ikincisi ise kubuntu zorlukla
açtığı sayfayı kubuntudan çıkıp tekrar pardus da deniyorum hemen
açıyor.Öylezaman oluyorki kubuntu da pardusda anında web sayfası
açıyor.Benim Kubuntuda internet bağlantım sıhhatli gözükürken DSL ve pp
ledlerim yanarken zorlukla kubuntudan internete çıkabildiğim veya zaman
aşımı ile internettem düştüğüm vakit Aynı Türk telekom panosundan bağlı arka
komşum internetten tamamen düştüğünü DSL ledinin göz kırptığını söylediği
için merakımdan dile getirdim.Modem ve software farkından mı kaynaklanıyor
sorusuna cevap bulmaktı.Teşekkürler

03.09.2007 tarihinde Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com> yazmış: