[Pardus-kullanicilari] İnternet

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
3 Eyl 2007 Pzt 14:44:37 EEST

On 03 September 2007 Monday 09:32:29 huseyin bilen wrote:
> Arkadaşlar
> İyi günler.Yeri değil ama sormadan giçim rahat etmeyecek.Pardus un yanına
> zaman zaman merakımdan diğer distroları kuruyor biraz geziniyor, belli bir
> süre sonra yıldızım barışmaz extra bir fazlalığı yoksa üzerine bir başka
> işletim sistemi kurarak hangisinde daha fazla ne etkinlik var veya hangisi
> daha pratik diye incelerken.Gnome masa üstü bana biraz ters gelince ubuntu
> nun üzerine kde masaüstü kullanan kubuntu 7.04 kurdum.Tabi internete çıkmak
> için alışık olduğum Firefox u depodan kurdum.İnternete çıkış normal
> [...]

İşin sinyal kısmı donanımla ilgili, bağlanamama kısmı ise yapılandırmanızla.
Hangi dağıtımı veya hangi yazılımı kullandığınız önemli değil. Pardus,
Windows, Ubuntu, Kubuntu farketmez. Firefox veya Konqueror da farketmez.
Pardus'da bağlanıp Kubuntu'da bağlanamıyorsanız, Kubuntu'daki ağ ve güvenlik
duvarı ayarlarınızda problem var demektir..