[Pardus-kullanicilari] Pardustan adsl ethernet ile internete bağlanmak

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
2 Eyl 2007 Paz 16:21:08 EEST

Selam Onur Hocam,

sbin'lerin altına koyulması tamam, gene orada dursunlar. ancak sbin'leri
kullanıcı "path" ine eklemek mantıklı olabilir bence.

Pardus'ta bir çok "unix adetini" göz önüne almayabildiğimiz için, bence bunu
da kullanım kolaylığı açısından yapmakta fayda var...  Örneğin ubuntuda bu
böyle, fedora, mandriva, suse'de ise bilmiyorum.

Emre