[Pardus-kullanicilari] Pardustan adsl ethernet ile internete bağlanmak

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
2 Eyl 2007 Paz 09:06:59 EEST

ifconfig(boşluk)-a şeklinde girmeniz gerekir  ifconfig -a bu şekilde
girerseniz yanıt alırsınız. Kolay gelsin Metin Bey ikamet ettiğiniz yer
Bodrum civarında ise şahsen yardımınıza gelebilirim.Bir mail atmanız zaman
tayin etmeniz yeterli.Kolay gelsin

02.09.2007 tarihinde Metin Kocaoğlu <metinkocaoglu at ttnet.net.tr> yazmış: