[Pardus-kullanicilari] Pardustan adsl ethernet ile internete bağlanmak

Metin Kocaoğlu metinkocaoglu at ttnet.net.tr
2 Eyl 2007 Paz 08:18:43 EEST

Emre oğlum dilim döndüğü kadar anlatayım.Pardusta internete giremediğimden, kopyala yapıştır yapamıyorum. O yüzden anlatmaya çalışıyorum.
1-ifconfig etho up komutuna BÖYLE BİR AYGIT YOK CEVABINI ALIYORUM.
2- dhcpcd  için    ALLREADY RUNNING   ifnot then delete/var/run dhcpcd-eth0-pid file   cevabını alıyorum.
3-route  için    genmask 255.255.255.0 local host 255.0.0.0   default 192.168.1.1  ve  ilave teferruatlar kopya yapamadığımdan
4-ifconfig komutuna cevap alıyorum ancak çok teferruatlı kopyalayamadığımdan
5-ping komutunun yanına verdiğin rakamı yazıyorum devamlı yazıp gidiyor ancak kapatıp durduruyorum.Ama www.google.com u  host bulunmadı diyor.tabi ingilizce
6-ifconfig-a  komutuna yanlış komut diyor

Bilgilerine