[Pardus-kullanicilari] Pardustan adsl ethernet ile internete bağlanmak

Cem TURGUT cemturgut at gmail.com
1 Eyl 2007 Cmt 23:18:46 EEST

Metin bey daha önce mail attınız mı bilmiyorum kaçırdım ama
kurulum esnasında

http://www.pardus.org.tr/ekran-goruntuleri/kurulum/ekran-23.html

bu sayfadaki gibi ağ ayarlarınızı yaptınız mı?

yoksa saat yanındaki bilgisayar resmi altında X (kırmızı renkte) mı var
yoksa ok (check işareti yeşil) mı var? X ise sağ tık--- bağlantıları düzenle
yeni bağlantı --- ethernet ağlarına yeni oluştur ve adı değiştirmeden tamam
dermisiniz? sonra yanındaki kutuyu işaretleyin

01.09.2007 tarihinde Metin Kocaoğlu <metinkocaoglu at ttnet.net.tr> yazmış: