[Pardus-kullanicilari] Pardustan adsl ethernet ile internete bağlanmak

Metin Kocaoğlu metinkocaoglu at ttnet.net.tr
1 Eyl 2007 Cmt 23:08:30 EEST

Sevgili arkadaşlardan  Emre´ye istediği bir bilgiyi veriyorum. Xp de bağlanmayı çok randımanlı bir şekilde usb modem veya ethernet modem veya kablo modemle çok güzel ve sağlıklı yapıyor en güzel randımanı alıyorum. İstersem otomatik açınca bağlanıyor istersem çevirerek bağlatıyorum. Yani Emre kardeşim bunları beceriyorumda niye pardusta bunu yapamadım bütün takıntım burada.Şu anda ethernet kablosuyla internete aırmax pikatel marka telekomun verdiği kablosuz modemle bağlıyım. Biliyorsunuz bunu istersem kablosuz istersem normal bilgisayarda yani leptopta deyil ethernet kablosuyla kullanıp bağlanabiliyorum şu andaki durumum öyle.Bilgilerine
Diğer istediğin komutları deneyip bildireceğim
 SAAT 23 OLDU HALA BİLGİSAYARIN BAŞINDAYIM MAÇLARI BİLE SEYREDEMİYORUM HERHALDE BUNUN BAŞINDA GİDECEĞİM )))-----