[Pardus-kullanicilari] emule

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
1 Eyl 2007 Cmt 20:00:40 EEST

Arkadaşlar,

Programın ve paylaşılan kaynakların güvenliği gibi konuları burada tartışmakta
herhangi bir sakınca yok (aslında var, burası Pardus listesi sonuç olarak)
ama "mp3leri şuradan indir, filmleri buradan indir, programları şuradan"a
doğru yaklaşmaya başladığımız anda emeğe saygıyı kaybetmiş oluruz. Lütfen bu
gibi konuları mesaj listesinin dışında tutalım.