[Pardus-kullanicilari] emule

ok4nunal at yahoo.com.tr ok4nunal at yahoo.com.tr
1 Eyl 2007 Cmt 19:54:07 EEST

Karşısında değil yanındayım. Ben de aMule kullanıyorum. Genelde şarkı
indirmekten zevk alıyorum. Ancak istediğim şarkılar bazen hiç çıkmıyor
bazen de çok az oluyor. Eğer popüler şarkı yıseçmişsem o gün için
kolaylıkla bulunabiliyor. Kısacası ben de aMule kullanıcısıyım. Sadece
eğer program indirmek istiyorsanız programın kaynağından almanın daha
yararlı olacağı düşüncesindeyim. En azından ben böyle yapıyorum. Size de
tavsiye ederim.