[Pardus-kullanicilari] access sorunu

Besim Durgun bdurgun2 at yahoo.co.uk
30 Eki 2007 Sal 21:12:31 EET

Openoffice.org base de bu işi görür. Ancak kexi'de olduğu gibi sorgu, rapor ve form syafalarını yeniden oluşturmanız gerekir. base de raporlama yapabilirsiniz.
Saygılar.
Besim
Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> wrote: Kexi isimli yazilimin access veritabanlarindaki veriyi almak icin bir plugin'i vardi. Ancak query'ler, formlar, ekranlar vs. yapilmissa bunlari alamazsiniz, bunlarin hepsinin Kexi icinde tekrar yapilmasi gerekiyor. Ayrica henuz raporlama fonksiyonlari vs. yok, bunlari kullaniyorsaniz da isinizi gormeyebilir.

http://www.kexi-project.org/

Access'i tam olarak linux'ta karsilayan bir program bildigim kadari ile yok.

Emre