[Pardus-kullanicilari] access sorunu

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
30 Eki 2007 Sal 19:22:43 EET

Kexi isimli yazilimin access veritabanlarindaki veriyi almak icin bir
plugin'i vardi. Ancak query'ler, formlar, ekranlar vs. yapilmissa bunlari
alamazsiniz, bunlarin hepsinin Kexi icinde tekrar yapilmasi gerekiyor.
Ayrica henuz raporlama fonksiyonlari vs. yok, bunlari kullaniyorsaniz da
isinizi gormeyebilir.

http://www.kexi-project.org/

Access'i tam olarak linux'ta karsilayan bir program bildigim kadari ile yok.

Emre