[Pardus-kullanicilari] oturumu kapat komutu sorunu

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
26 Eki 2007 Cum 23:18:55 EEST

Evet L10 da son zamanlarda böyle bir sorun var, bende de var.
Bir kaç gün önce de aynı sorun dile getirildi..
Fakat bir çözüm bulunamadı henüz..
Listede epey bir L10 kullanıcısı var sanırım,
Çözüm bulabilen var mı?
kolay gelsin..

26.10.2007 tarihinde gönenç calıcı <sgonenccalici at gmail.com> yazmış: