[Pardus-kullanicilari] oturumu kapat komutu sorunu

gönenç calıcı sgonenccalici at gmail.com
26 Eki 2007 Cum 23:03:38 EEST

Merhaba arkadaşlar Toshiba l10 satalite dizüstü bilgisayarımda hem pardus
hem de okulum yüzünden windows kurulu ve sorunsuz çalışıyor. sorun şu ki
pardusta bilgisayara kapanma komutu verdğimde bazen kapanmıyor bazen
kapanıyor. kapanmadığı durumlarda güç tuşuna basılı turarak kapatmak
istiyorum. araştırdığıma göre shutdown komutu fln verin diyordu forumlarda
fakat hiç biri işe yaramadı hatta bi keresinde bütün sistemibaştan kurma
zorunda kaldım. ne yapabilirim Herkese yardımları için şimdiden teşekkürler