[Pardus-kullanicilari] pardusle ilgili bir kaç sorunum var

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
26 Eki 2007 Cum 13:09:59 EEST

Merhaba
1) IP adreslerinizi kurumunuzdaki DHCP server'dan MAC adresine gore atayacak
sekilde ayarlayin, boylece o mac adresine sahip PC her zaman belirlediginiz
IP 'yi alir.
2) Anlamadim bu surunu. Bir kere baglanildiginda artik hep baglanilabiliyor
olmasi gerekli.
3) Ethernet kartinizin marka modelini soylerseniz bunun linux surucusu olup
olmadigina bakabiliriz.

Emre