[Pardus-kullanicilari] pardusle ilgili bir kaç sorunum var

Asir Demirel Gmail asir.demirel at gmail.com
26 Eki 2007 Cum 11:33:52 EEST

ben bir  kurumunda bilgi işlemde calışıyorum ve burdaki tüm bilgisayarlara
pardus kurmaya çalışıyoruz ama bazı sıkıntılarımız var eğer yarımcı
olursanız çok memmun olurum

1:) bir bilgisayara parduk kurduktan sonra ip normal olarak alıyor ama
update yaptıktan sonra ise farklı bir ip alıyor ağ yöneticinden burak al
diyerek veya ön tanımlı değilde otomatik diyerek yani biraz uğraşarak öyle
ip aldırıyorum bu sorunu düzelte bilirimiyiz ben bunu şimdilik manuel ip
vererek düzelttim ama ben bunu istemiyorum otomatik olarak almasını
istiyorum.

2:) kurumda bazı yerlerde kablosuz internet var bunu bilgisayıara takıyorum
ip alıyor bilgisayarı kapattıktan ve yeniden açtıktan sonra ise ip almıyor
her defasında arama yapmak gerekiyor ve biz kurumda tüm kullanıcılara
sınırlı kullanıcı verdik onlarda tabiki bunu yapamıyorlar benim istediğim
ise onların sadece ağ yöneticisine girip kullanmaları bunu pardusun formuna
sordum ama parduste böyle bir özellik yok dediler bunu yapabilirmiyiz.

3:)bazı bilgisayarlarda ise onboard ethernet kartını görmüyor bunu nasıl
göstertebilirim.

şimdilik bu kadar eğer bu 3 konuda bana yardımcı olursanız çok memmun olurum