[Pardus-kullanicilari] pardustan işletim sistemini bigisayardan kaldırmak sitiyorum

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
26 Eki 2007 Cum 01:31:06 EEST

Ahmet Bey,

xorg.conf dosyanizin icerigini buraya yapistirabilrseniz bakalim. Gordugum
kadari ile ekran kartiniz sorunlu bir kart.

kablosuza gelince, rausb icin wpa destegi olmayabilir, buna bakmak incelemek
lazim.

Kisaca donaniminiz pek linuxla iyi gecinemiyor gibi...  Pardus yerine Ubuntu
vs. kurmayi (ya da calisan CD ile denemeyi) dener misiniz belki orada
calisir, calisirsa UBuntu ile devam edip 2008 versiyonunda tekrar Pardus'a
gecmeyi dusunebilirsiniz.

Emre