[Pardus-kullanicilari] güncelleme yaptıkça Pardus kitleniyor

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
22 Eki 2007 Pzt 09:36:27 EEST

> Open Office açınca (genellikle doc uzantılı dosyalarda) Windows'ta kurulu
> bir programın exe dosyasını Wine ile açıp, (Kül Tegin Göktürkçe yazma
> programı) çalıştırdığımda (hele ki aMSN açıksa) bu rakamlar ülke borsası
> gibi tavan yapıyor, bilgisayar kilitleniyor ve yeniden başlatmak zorunda
> kalıyorum...
>
> Ne yapabilirim?

Burada Wine kullanımı ile ilgili bir hatırlatma yapmak istiyorum. Wine ile
sisteminiz farklı bir bölümdede kurulu olan Windows programlarını değil,
Linux ile Windows programları kurmaya ve kullanmaya yardımcı olur.
Kullanmak istediğiniz Windows programın Pardus altında tekrar kurmanız
gerekir.

--
H.Kubilay KOCABALKAN
DOĞANLAR UPS ELEKTRİK ELEKTRONİK