[Pardus-kullanicilari] iwl 4965 modülü ve diğer dağıtımlar

sinan inan sinaninan73 at gmail.com
19 Eki 2007 Cum 22:10:33 EEST

  Daha önce de bir kaç mail ile anlattığım kablosuz ağ kartı sorunum devam
ediyor.Kısaca özetlemem gerekirse;
Intel PRO/wireless 4965 agn ağ kartımı verimli olmadığını düşündüğüm için
ndiswrapper ile kullanmak istemiyorum
Pardus güncel kernelleri kullanmadığı için intelin sitesinde sunduğu
sürücüleri yüklemek gerekiyor ama bu malesef
mümkün olmuyor (Google göre bunu Pardus'ta yeni kernel derlemeden yapabilen
yok)
  İşin en rahatsız edici kısmına geliyorum.Görünen o ki Pardus dışında bu
cihazı tanımayan başka modern dağıtım yok
gibi görünüyor.Bazılarını bizzat kendim kurarak denedim
(Ubuntu,Suse,Mandriva,Debian) hiç bir müdahaleye gerek
kalmaksızın hepside iwl4965 modülünü otomatik olarak yükledi,eski kernelleri
kullananlara ise kernel derlemeye gerek
kalmadan intelin sitesinde sunduğu sürücülerin problemsiz bir şekilde
yüklendiğini öğrendim.
  Yukarıdaki tespitlerin yanlış olduğunu iwl4965 modülünün aslında pardus'ta
kernel derlemeye gerek kalmadan
kullanılabileceğini birilerinden duymak ve pardus kullanmaya devam etmek
istiyorum. Çünkü Pardusu seviyorum....

    Sinan İNAN