[Pardus-kullanicilari] Kmail ve Hotmail ile Gmail arası iletişim

Süleyman Bostancı bjk1903x at hotmail.com
19 Eki 2007 Cum 18:47:19 EEST

Kmail'in ayarlarını anlatıldığı gibi yapmama rağmen hotmail hesabına mail gönderilemiyor ama hotmail den mail alınabiliyordu. Bu durumda gönderilme sekmesine girip sunucunun neyi desteklediğine baktım port olarak 25 i işaretledi öyle bıraktım ve hotmail hesabına mail gönderdiğimde sorunsuz gittiğini gördüm. Ancak bu seferde mail alınmıyordu hotmail hesabından. Bu durumu yaşayan oldu mu acaba ya da bu durum hakkında ne diyebiliriz ?.. Kolay gelsin iyi günler. Bu arada mozilla-thunderdbird ile böyle bir sorun olmuyor.

Windows Live Messenger'ın için ÜCRETSİZ 30 ifadeyi indir!
http://www.livemessenger-emoticons.com/tr-tr/