[Pardus-kullanicilari] via çipsetli ekran kartım

TalgaNlı Çakrak BuşguT talganlicakrakbusgut at gmail.com
18 Eki 2007 Per 01:13:52 EEST

video=vesafb:nomtrr,pmipal,ywrap,1024x768-32 at 60
splash=silent,theme:pardus console=tty2

bu satırlar aşağıdaki kelimelerle devam ediyor.
mudur language tr....

dediğiniz gibi yaptım olmuyor. Konsola da giremiyorum...

İmkanım olsa Nvidia çipsetli ekran kartı alıp kurtulcam yaa

18.10.2007 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazmış: