[Pardus-kullanicilari] kteatime

Montserrat mhackmail at gmail.com
17 Eki 2007 Çar 14:42:52 EEST

Ben çoğu kullanıcının yaptığının aksine bütün (hadi %90 olsun)
yazılanları okuyorum. Maksat temizlik olduğu ve package-manager bana
"hangi" paketlerin ters bağımlılıktan dolayı kaldırılacağını söylemediği
için güzel bir anı yaşamış oldum :D Zaten o günden sonra bir daha
[evet]e basmadım evet yazıp [enter]a basıyorum artık. (bkz: pisi :D)

Eğer bunu kurtarmak sayarsanız sistemimin çalışmasında problemim yok ama
bağımlılıklarında kdebase olan paketler haricinde neleri kaldırdığım
yavaş yavaş çıkıyor ortaya :D

--
Bilgisayar bilmek bozmak ve bozunca yapmaktır..