[Pardus-kullanicilari] kteatime

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
17 Eki 2007 Çar 14:05:56 EEST

17.10.2007 tarihinde Montserrat <mhackmail at gmail.com> yazmış:
> kdeaddons paketinin içinden çıktı teşekkürler.
>
> Ben bu paketlerin bende olmamasının sebebini biliyorum sanırım :D
>
> Siz siz olun artwork -ve birlikte kdebase(!)- paketini kaldırmayın :D

Montserrat bey, (gerçek adınızın bu olduğunu varsayıyorum)

Sanırım siz de çoğu kullanıcının yaptığı hatayı yapmışsınız: $a adet
paketi kaldırmak üzere seçmişsiniz, Paket yöneticisi size $b adet
paketin kaldırılacağını söylemiş ve devam etmek isteyip istemediğinizi
sormuş, siz de (büyük ihtimalle açıklamayı okumadan) [Evet]e
basmışsınız (delikanlı bilgisayarcı tıklamaz, basar:). Türk insanına
has okumadan geçme ve okumadan sorma alışkanlığından ötürü. Neyse,
geçmiş olsun, en azından kurtarmışsınız (kurtardınız değil mi?).