[Pardus-kullanicilari] Intel PRO/Wireless 4965 AG or AGN kablosuz ağ kartı sorunu

Ozan Çağlayan ozancag at gmail.com
15 Eki 2007 Pzt 21:13:00 EEST

sinan inan wrote On 15-10-2007 12:41:
>     Intel Corporation PRO/Wireless 4965 AG or AGN ağ kartımın
> ndiswrapper altında yeterince verimli çalışmadığını düşünüyorum (ikide
> bir linkten düşüyor bağlantı hızı düşük vs..).Bu sebeple İntelin
> sitesinden linux sürücüsünü kurmayı denedim fakat sitedeki yönergeler
> gereği öncelikle "mac80211" paketini derlerkenaşağıdaki gibi bir hata
> aldım yardımlarınızı bekliyorum.
> Saygılar.
> Sinan İNAN
>

> sinan at mobil mac80211-10.0.0 $ make
> Checking kernel compatibility in:
>         /lib/modules/2.6.18.8-86/source//
> [...]
Adamlar ufak bir yazım hatası yapmışlar. mac80211-10.0.0 dizinin altında
scripts dizinine girin.
ozan at cyclope mac80211-10.0.0 $ cd scripts
ozan at cyclope mac80211-10.0.0 $ sed -i -e "s/RTNETLINK/NETLINK/"
determine_compat

yazın, sonra tekrar ana dizinde make komutunu verin, aldığınız hata
ortadan kalkacak.
Ancak ileride yamaları uygularken bir yamada yamalanacak dosyayı
bulamadığını söylüyor ki hakikaten öyle bir dosya yok. Biraz hatalı bir
paket olmuş sanırsam, bakalım :) Eğer sizde dediğim gibi bir hata
vermezse haber verin yine bu iletinin altına.

Ozan ÇAĞLAYAN