[Pardus-kullanicilari] Intel PRO/Wireless 4965 AG or AGN kablosuz ağ kartı sorunu

sinan inan sinaninan73 at gmail.com
15 Eki 2007 Pzt 12:41:07 EEST

    Intel Corporation PRO/Wireless 4965 AG or AGN ağ kartımın ndiswrapper
altında yeterince verimli çalışmadığını düşünüyorum (ikide bir linkten
düşüyor bağlantı hızı düşük vs..).Bu sebeple İntelin sitesinden linux
sürücüsünü kurmayı denedim fakat sitedeki yönergeler gereği öncelikle
"mac80211" paketini derlerkenaşağıdaki gibi bir hata aldım yardımlarınızı
bekliyorum.
Saygılar.
Sinan İNAN

sinan at mobil mac80211-10.0.0 $ make
Checking kernel compatibility in:
        /lib/modules/2.6.18.8-86/source//
  ! CONFIG_NET_WIRELESS_NETLINK can not be set in .config!
make: *** [compatible/modified] Hata 1