[Pardus-kullanicilari] Yeni Linux Kullanıcısı

Gökmen gkmngrgn at gmail.com
15 Eki 2007 Pzt 11:29:07 EEST

On Monday 15 October 2007 11:18:19 Emre PINARBAŞI wrote:
> 1) Her linux programını pardus ta kurup çalıştırabilirmiyim (bin, deb veya
> rpm dosyaları) yoksa pisi dosyasını mı bulmam lazım. Eğer kurabiliyorsam
> nasıl yapıldığını bana açıklayabilir misiniz?

Linux programları birkaç şekilde kurulabilir. Kaynak dosyalarını derleme
yoluyla da olabilir, rpm paketlerini kaynak dosyalarına çevirerek de
olabilir. Ama en güvenlisi biz Pardus kullanıcıları için, programların pisi
paketlerini bulup kurmak. Bu konuda daha ayrıntılı bilgi için google'i
kullanabilirsin.

> 2) 3boyut ekran uygulaması hakkında bilgilendirip, eğer uygulanabiliyorsa
> Pardus ta nasıl uygulandığını aktarabilirseniz sevinirim (NOT: BERYL
> uygulamasının wikipedia daki anlatımını uygulamaya çalışsam da başaramadım
> hata veriyor)

Kenan Pelit'in paketlediği (pisilediği) Compiz Fusion uygulamasına göz atın.
http://www.ozgurlukicin.com/paket/compiz-fusion/

--
Gökmen Görgen
My key in here!: http://www.gokmengorgen.com/gkmngrgn.asc