[Pardus-kullanicilari] Yeni Linux Kullanıcısı

Emre PINARBAŞI pardusemre at gmail.com
15 Eki 2007 Pzt 11:18:19 EEST

Değerli üyeler, pardus işletim sistemi kullanımında oldukça yeniyim,
açıkçası linuxa yeniyim. Birkaç sorum olacak.

1) Her linux programını pardus ta kurup çalıştırabilirmiyim (bin, deb veya
rpm dosyaları) yoksa pisi dosyasını mı bulmam lazım. Eğer kurabiliyorsam
nasıl yapıldığını bana açıklayabilir misiniz?

2) 3boyut ekran uygulaması hakkında bilgilendirip, eğer uygulanabiliyorsa
Pardus ta nasıl uygulandığını aktarabilirseniz sevinirim (NOT: BERYL
uygulamasının wikipedia daki anlatımını uygulamaya çalışsam da başaramadım
hata veriyor)

İlginize çok teşekkür ederim şimdiden