[Pardus-kullanicilari] VPN-gelistiriciler,lutfen

kartal ozkan kartal_oz at yahoo.com
14 Eki 2007 Paz 22:56:35 EEST

sayýn gelistiriciler lutfen vpn sorununu halledebilir
misiniz?Tubitak ýn gelistirdigi bir sistemde  vpn
nasýl unutulur?lutfen en kýsa zamanda bizlere yardýmcý
olur musunuz?vpn ve bu ek  dosyasý neyse lutfen
hallediverin.

--- selim ok <selimok at gmail.com> wrote:

> Benim beklentim bir sonraki yeni sürüm cekirdek ile
> bu destegin
> gelecegi yönünde. Vurguluyorum beklentim bu yönde.
> Cekirdekten sorumlu
> gelistiricimize bu konuyu birkac kez hatirlattim.
> Umarim 2007.3 ile bu
> dertten kurtulacagiz. (Tabii cekirdek desteginin
> haricinde IPSec
> paketinin de olusturulmasi gerekiyor.)
>
> Bu sorunu kendiniz cekirdek derleyerek ve gerekli
> modülü yükleyerek
> (olasilikla) cözebilirsiniz, ama nasil yapiliyor
> diye sormayin :) Yada
> [...]

Take the Internet to Go: Yahoo!Go puts the Internet in your pocket: mail, news, photos & more.
http://mobile.yahoo.com/go?refer=1GNXIC