[Pardus-kullanicilari] VPN

selim ok selimok at gmail.com
8 Eki 2007 Pzt 02:00:47 EEST

Benim beklentim bir sonraki yeni sürüm cekirdek ile bu destegin
gelecegi yönünde. Vurguluyorum beklentim bu yönde. Cekirdekten sorumlu
gelistiricimize bu konuyu birkac kez hatirlattim. Umarim 2007.3 ile bu
dertten kurtulacagiz. (Tabii cekirdek desteginin haricinde IPSec
paketinin de olusturulmasi gerekiyor.)

Bu sorunu kendiniz cekirdek derleyerek ve gerekli modülü yükleyerek
(olasilikla) cözebilirsiniz, ama nasil yapiliyor diye sormayin :) Yada
CiscoVPN edinip onu kurabilirsiniz ve konsoldan ufak bir komut
yardimiyla baglanabilirsiniz. Ancak ben CiscoVPN'i üniversitemden
edindim ve baskalarina dagitma hakkim yok. VPN baglantisini kurdugunuz
yer belki istemci uygulamasi sunuyordur, isterseniz bir sorun.

Iyi calismalar,
Selim