[Pardus-kullanicilari] Donma ve paket yöneticisi sorunu... Bu kez yazıcı tanıtma.. :-(

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
14 Eki 2007 Paz 21:49:50 EEST

Sevgili Selim Bey,

Ýlginiz için çok teþekkür ederim. Dün akþamdan beri, eþ deyiþle belleði deðiþtirdiðimden bu yana çöküþler yaþamýyorum. Benim anladýðým, bellekler bozukmuþ. En azýndan þimdilik herhangi bir sorun yaþamýyorum. Daha önce de sözünü ettiðim gibi, o kadar çok denedim ki ve artýk umutsuzluða düþmüþtüm; Hüseyin Bey'in önerisini deðerlendirip yeni bellek satýnaldým, sorunu çözmüþ oldum. Ve dediðim gibi korkarak Pardus Caracal'ý yeniden kurdum. Paket Yöneticisi sorununu da çözmüþ oldum. Donma yapýyordu, orada da Türk usulü bir yöntemle fare zýplatmasý yapýyordum, :-) bir iþlem yapmak için. Sanýrým onu da çözdüm. Sanýrým diyorum, çünkü hala (özür dilerim düzenek , 'a'larýn üzerine düzeltme imi koyma izni vermiyor) çekinceyle deniyorum bir takým þeyleri...

Baþka bir fare taktým, sanýrým o donma sorununu da çözdüm. Hüseyin Bey'in dediði gibi donanýmsal sorunlar yaþýyorum anlaþýlan. :-(

Þimdi benim baþka sorunum var.
Þýmardýk ya, artýk baþka þeyler deniyoruz, ;-)

Að üzerinden Windows yazýcýyý kullanmak istiyorum. Otomatik aramada Windows XP üzerindeki yazýcýyý bulamýyor KDEPrint.  Ben de normal að yazýcýsý olarak buldurmaya çalýþýyorum. Marka adlarý sýralýyor. Orada Minolta modellerini veriyor ancak benim yazýcýyý tanýmýyor. Anlaþýlan sürücüsü yok.

Benim yazýcý Minolta PageWorks 20.

Acaba bu yazýcý için sürücü bulabilir miyim? Bulunursa nasýl yükleyip kuracaðým.
Yardýmlarýnýz olursa sevinirim...

Bu arada CD doðrulatmasýný yapýyordum ve genel olarak her deneyiþimde, % 25'te CD'yi çýkartýyordu.

Esenlikle...

Ömer Özen
Montreal

selim ok <selimok at gmail.com> wrote: Konunun öncesini takip etmedim ama eski belleklerinizin bozuk oldugundan emin olmak icin kurulum cd'sinde karsiniza cikan ilk menüdeki "bellek testi" özelligini kullanabilirsiniz. Bellek büyüklügüne ve hizina göre epeyce (30dk.-2saat arasi) süren bir test bu. Eger bozuk kisimlar varsa bunu gösteriyor ayrintilariyla.

 Kilitlenmenini sebebi baska bir donanim da olabilir. Mesela sabit diskinizde bozuk bölümler olabilir. Bunu da kontrol etseniz iyi olur aslinda.

 Iyi calismalar,
 Selim

--
Özgürlük icin, özgür isletim sistemi... http://www.pardus.org.tr _______________________________________________