Donma ve paket yöneticisi sorunu

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
14 Eki 2007 Paz 04:01:57 EEST

Merhaba,

Burada bir arkadaþ çöküþlerin RAM bozukluðundan kaynaklanabileceðini belirtmesi üzerine 512'lik bir önbellek satýn aldým, taktým, bir saatten bu yana kullanýyorum ve herhangi bir çökme yaþamadým. Çok teþekkürler....

Bu arada daha önce belirttiðim iki sorun sürüyor. Bunlardan biri donma. Ona da Türk usulü bir yöntem uyguluyorum ancak, bunun böyle olmamasý gerektiðini biliyorum. Fareyi bir iki -pat küt- masanýn üzerinde zýplatýyorum :-) 'Masaüstünü Tazele' seçeneðiyle iþlerlik kazandýrýyorum, o arada bir iki iþlem yapýyorum; yazýlým açmak gibi, yazýlýmdan çýkmak gibi, menüye ulaþmak gibi ya da pencereden pencereye geçmek gibi... sonra yine donuyor.

Ýkinci bir iþlem yapabilmek için yine ayný yöntemi uyguluyorum, masa üzerinde pat küt imleyip duruyorum vb..

Ýkinci sorun da Paket Yöneticisine girdiðimde güncellemeyi göstermek ya da depoda yenileri göstermeyi denediðimde oluþuyor; otomatik olarak 'güncelleme yapýlýyor' uyarýsý çýkýyor. Ancak bir kaç saniye sonra % 100 dolmuþ olarak iþlemi bitiriyor, depoda herhangi bir þey göstermiyor.

Sadece kurulu yazýlýmlarý gösteriyor.
Ayarlardan baktým, depo adresi orada.

Bu sorunlarý düzeltebileceðim herhangi bir yöntem var mý?

Pardus Caracal caracal'ý zar zor kurduðumda son aþamada dondu. Tam sistem yeniden baþlatýlýrken dondu ve on beþ dakika bekledikten sonra bir devinim olmayýnca, bilgisayarý düðmesinden kapatýp sonra yeniden açmýþtým.

Yardýmlarýnýz için þimdiden teþekkürler.
Bu arada, ÞEKER BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN!

Esenlikle...

Ömer Özen
Montrealnlarý düzeltebileceðim herhangi bir yöntem var mý?

Yardýmlarýnýz için þimdiden teþekkürler.
Bu arada, ÞEKER BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN!

Esenlikle...

Ömer Özen
Montreal

 All new Yahoo! Mail -
Get a sneak peak at messages with a handy reading pane.