[Pardus-kullanicilari] PRO/Wireless 4965 için Kernel derlemek

sinan inan sinaninan73 at gmail.com
13 Eki 2007 Cmt 23:57:57 EEST

Ozan Bey öncelikle ilginize teşekkür ederim.Verdiğiniz linkteki yönergeler
maceramın ilk aşamasında malesef başarısızlığa uğramıştı uzun uğraşıların
sonucunda bunun Pardus altında mümkün olamayacağına karar vermiş ve
ndiswrapper kullanmaya başlamıştım (Pardus altında linkteki yönergeleri
başarabilen en azından o gün için -google göre- kimse yoktu).Bu gün için
Sizce baştan denemeli miyim?
 Saygılar .               S.İnan

13.10.2007 tarihinde Ozan Çağlayan <ozancag at gmail.com> yazmış: