[Pardus-kullanicilari] PRO/Wireless 4965 için Kernel derlemek

Ozan Çağlayan ozancag at gmail.com
13 Eki 2007 Cmt 13:48:34 EEST

sinan inan wrote On 13-10-2007 12:52:
>  ""Intel  PRO/Wireless 4965 AG or AGN" kablosuz ağ kartımı ndiswrpper
> ile yeterince verimli kullanamadığımı düşünüyorum.Araştırmalarımın
> sonucu bu kartın desteğinin kernel 2.6.21 ile geldiğini ve tek yolun
> pardusa yeni bir kernel derlemek olduğu yönünde.(Görünen o ki Pardusun
> bu kerneli kullamasına çok var).
>  Şu anda SuSE 10.3'ü (kernel-2.6.22.9.4) istemeyerek de olsa kurdum ve
> kartım muhteşem çalışıyor.Fakat ben Pardus'a geri dönmek
> istiyorum.Daha önce kimisi başarılı,çoğu başarısız bir kaç kernel
> derleme maceram olduğu için Pardusa özel kernelin bozulmadan yalnızca
> [...]
Şöylece bir baktım ve bahsettiğiniz sürücünün henüz kernel'e merge
edilmediğinden bahsedilen tartışmalar gördüm.
Ubuntu forumlarında da elle kurulum anlatılmış. Sürücüler intel'in
sayfasında mevcut ve şu adreste nasıl kurulacağı anlatılıyor :
http://intellinuxwireless.org/index.php?p=iwlwifi&n=howto-iwlwifi

Microcode dosyası ve sürücü ayrı ayrı dosyalar olarak indiriliyor.
Microcode dosyası /lib/firmware klasörüne kopyalanıyor sonra sürücü
kaynak kodundan derleniyor.

Sürücünün pardus deposuna alınıp alınamayacağını (lisans durumları vs.)
geliştirici listesine soracağım.
Siz deneyin sitedeki yönergeleri, bir sorunla karşılaşırsanız tekrar
burayı dürtmekten çekinmeyin :)

Ozan ÇAĞLAYAN