[Pardus-kullanicilari] MSI 802.11g MiniPCI Wireless Network Adapter-ralink rt2561

ERDAL TEK prmerdal at gmail.com
12 Eki 2007 Cum 21:33:00 EEST

Arkadşlar taşnabilir bilgisayarımda konuda belirttiğim wireless kart
bulunmakta pardus kurulum sonunda sorunsuzca ethernet kartımı ve wireless
kartımı tanıyor. WEP şifreli ağa bağlanamıyorum. ağımı listeliyor ama
sürekli adres alınamadı diye hata veriyor ndiswrapper ile kurulum yaparken
ikinci komutta hiçbrşeyçıkmıyor.  lspci komutu sonucunda da kartım görünüyor
bana bu konuda yardımcı olabilirmisiniz. Manuel olarak da bağlandı görülüyor
ama bağlanmıyor.