[Pardus-kullanicilari] Pardus Çöküş

Mustafa Sarı talganlicakrakbusgut at gmail.com
12 Eki 2007 Cum 04:27:54 EEST

On Friday 12 October 2007 04:01:49 Necmettin Begiter wrote:
> 11.10.2007 tarihinde Mustafa Sarı <talganlicakrakbusgut at gmail.com> yazmış:
>
> İkisi arasındaki donanım, yazılım ve yapılandırma farklarından
> kaynaklandığını, o yüzden aynı problemi tekrar yaşamak için iki
> bilgisayar arasındaki donanım, yazılım ve/veya yapılandırma
> farklarının neler olması gerektiğini detaylandıramadığınız sürece bu
> konuda bir hata kaydı girmenizin anlamlı olmadığını düşünüyorum.
> İsterseniz iki bilgisayar arasındaki *tüm* farkların listesini
> çıkartın, olasılıkları bir değerlendirelim. Ama bence uğraştığınıza
> [...]

Sistem özelliklerini çıkartmak mesele değil. Bu hata sadece benimle ilgili
değil aslında. http://forum.pardus-linux.org/viewtopic.php?p=73540#73540
adresinde advocat isimli üye de aynı hatayı yaşamış. Akşamdan beri
uğraşmaktayım. Bu hata bence kesinlikle güncellenmeyen Pardus'un, Windows
üzerinden program istemesinden kaynaklanıyor. Ama hangi güncelleme (ler) ??
Bunu kendi başıma öğrenebilmek için yazıhaneye alacağımız diğer bilgisayarı
beklemek zorundayım.

Windows üzerinden (Dialog Prestige) veya başka bir programı çalıştırıp, aynı
sorunu yaşayan (lar) deneyimleri hakkında bilgi verirlerse sevinirim.

Teşekkürler,
Herkese iyi bayramlar

--
TalgaNlı Çakrak BuşguT