[Pardus-kullanicilari] Pardus Çöküş

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
12 Eki 2007 Cum 04:01:49 EEST

11.10.2007 tarihinde Mustafa Sarı <talganlicakrakbusgut at gmail.com> yazmış:
> Acaba neden böyle oldu, neden evdeki bilgisayarım çökmüyor da, güncellemediğim
> diğeri çöküyor? Hata olarak bildirmeli miyim?

İkisi arasındaki donanım, yazılım ve yapılandırma farklarından
kaynaklandığını, o yüzden aynı problemi tekrar yaşamak için iki
bilgisayar arasındaki donanım, yazılım ve/veya yapılandırma
farklarının neler olması gerektiğini detaylandıramadığınız sürece bu
konuda bir hata kaydı girmenizin anlamlı olmadığını düşünüyorum.
İsterseniz iki bilgisayar arasındaki *tüm* farkların listesini
çıkartın, olasılıkları bir değerlendirelim. Ama bence uğraştığınıza
değmez, zira hatasına göre değişmekle birlikte tekrar edemediğimiz bir
hatayı çözmemiz zor, üstelik bahsettiğiniz programı kullan(a)madığımız
için problemin bu program kaynaklı olduğunu da garanti edemeyiz, belki
çok ilgisiz bir yapılandırma farkından kaynaklanıyordur. Dediğim gibi,
*bence* hiç uğraşmayın.