[Pardus-kullanicilari] "xp den linux a geçiş te 2. adım"

Besim Durgun bdurgun2 at yahoo.co.uk
9 Eki 2007 Sal 21:39:56 EEST

Thunderbird XP sürümünde kullanılan profiliniz neredeyse tamamen belli bazı eklentiler hariç olmak üzere (IE Tab mesela) thunderbird'de de kullanılabilir.

XP'de documents and settings/application data/thunderbird dizini içinde yer alan profilin içeriğini, önce thunderbird'i pardus'ta bir kez çalıştırarak profil yaratmasını sağlar, ardından da xp'deki klasör içeriğini /.thunderbird dizininde yaratılan profilin içine (genelde *.default'tur bu) yapıştırabilisiniz. Bu sayede gerek ayalarınız, gerek eklentileriniz gerekse postalarınız sorunsuzca aktarılabilir.
Bunu yapmanın başka yolları da var. Ancak en sorunsuzca aktarımı ben bugüne kadar bu şekilde başardım.
İyi şanslar.
Besim
levent <windforceenergy at gmail.com> wrote: arkadaþlar tekrar merhabalar, kusura bakmayýn böyle basit bir sorun için
hepinizi rahatsýz ediyorum ama daha önceki maili okuyan arkdaþlar bilir
benim xp den linux a geçen arkadaþýn netsacapde ki dosyalarýnýn
linuxtaki mozillya geçirilmesini sormuþtum bu sorum için yardýmcý olan
herkese çok teþekkür ederim; þimdi de buna benzer  baþka bir problemimiz
daha  var problem þu arkadþým xp  de maillerini okumak için  mozilla
thunderbird kullanýyor aslýnda linux ta da maillerini okumasý için bende
thunderbird kurdum( zorlanmasýn diye) ancak problem þu þimdi xpde ki
thunderbird ün içierisinde mailleri var onlarý nereye ve nasýl kaydedip
linux taki thunderbird ün içerisine aktarabiliriz yardýmlarýnýz için
þimdiden çok teþekkür ederim herkese kolay gelsin.....