[Pardus-kullanicilari] "xp den linux a geçiş te 2. adım"

levent windforceenergy at gmail.com
9 Eki 2007 Sal 21:29:01 EEST

arkadaşlar tekrar merhabalar, kusura bakmayın böyle basit bir sorun için
hepinizi rahatsız ediyorum ama daha önceki maili okuyan arkdaşlar bilir
benim xp den linux a geçen arkadaşın netsacapde ki dosyalarının
linuxtaki mozillya geçirilmesini sormuştum bu sorum için yardımcı olan
herkese çok teşekkür ederim; şimdi de buna benzer  başka bir problemimiz
daha  var problem şu arkadşım xp  de maillerini okumak için  mozilla
thunderbird kullanıyor aslında linux ta da maillerini okuması için bende
thunderbird kurdum( zorlanmasın diye) ancak problem şu şimdi xpde ki
thunderbird ün içierisinde mailleri var onları nereye ve nasıl kaydedip
linux taki thunderbird ün içerisine aktarabiliriz yardımlarınız için
şimdiden çok teşekkür ederim herkese kolay gelsin.....