[Pardus-kullanicilari] mozilla thunderbird mesaj başlıkları

Fatih Genç fatih.genc at linux.org.tr
9 Eki 2007 Sal 20:30:41 EEST

09.10.2007 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga at gmail.com> yazmış:

>  Selamlar,
> "Domates kalmadı, size fasulye versem" tarzında bir cevap olacak ama. :)
> Neden klasik kullanım ve gerektiğinde F8 seçeneğini kullanmıyorsunuz?
> Böylesi daha efektif değil mi? Bunun dışında dediğiniz biçimi denedim. Garip
> bir durum olduğu doğru! Ama nasıl çözülür orasını bilmiyorum...
>
> --
> Saygılarımla,
> Mucip:)
>
> Demek istediğim tam olarak anlaşıldımı bilmiyorum ama çok fazla gruba
üyeyim ve dolayısıyla çoğu postanın sadece başlığına bakmam gerekiyor birde
ekran küçük olunca klasik görünümde önizleme ekranına pek yer
kalmıyor.gerçieklentilerin hemen hepsine baktım ama istediğim gibi
bişeey malesef
bulamadım kmail de bence hala yeterli değil dolayısıyla gmailin web
arayüzüne  devam  yinede teşekkürler