[Pardus-kullanicilari] mozilla thunderbird mesaj başlıkları

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
9 Eki 2007 Sal 10:55:50 EEST

Selamlar,
"Domates kalmadı, size fasulye versem" tarzında bir cevap olacak ama.
:)  Neden klasik kullanım ve gerektiğinde F8 seçeneğini
kullanmıyorsunuz? Böylesi daha efektif değil mi? Bunun dışında dediğiniz
biçimi denedim. Garip bir durum olduğu doğru! Ama nasıl çözülür orasını
bilmiyorum...

--
Saygılarımla,
Mucip:)