[Pardus-kullanicilari] Güncelleme sonrasý login ekranýnda kalýyor.

cem sonmez cemosonmez at gmail.com
7 Eki 2007 Paz 20:02:16 EEST

Daha once gonderdigim maile kimse cevap yazmadı. Acaba gözden mi kaçtı yoksa
hicbir fikri olan yok mu.Yardımcı olursanız cok memnun olurum. 1 haftadır
bilgisayarı kullanamıyoruz. Yeniden Pardus da kuramıyoruz, almamız gereken
dosyalar var. Listeyi mesgul ettigimin farkındayım, kusura bakmayın. İyi
aksamlar.
05.10.2007 tarihinde cem sonmez <cemosonmez at gmail.com> yazmış: