[Pardus-kullanicilari] Güncelleme sonrasý login ekranýnda kalýyor.

cem sonmez cemosonmez at gmail.com
5 Eki 2007 Cum 19:15:31 EEST

Merhaba
Daha once sanırım bu sorunu yasayan arkadaslar olmustu sanırım ama listede
arastırmama ragmen bulamadım kusura bakmayın.
Arkadasımın ekran kartı Nvidia FX 5200. Güncelleme sırasında "nvidia ..
nvidia... paketleri çakısıyor kaldırılsın mı?" sorusuna "evet" dedim ve
güncelleme sonrasında bilgisayar bir sonraki açılışında, kullanıcı giriş
teması geliyor ancak kullanıcı adı ve parola bölümleri görünmüyor, orada
kalıyor.
Daha sonra pisi' den bu çakışan paketi kaldırıp yeniden digerini kurayım
dedim ve "veritabanını yeniden inşa edin" mesajı aldım. "pisi rdb" ile
veritabanını yeniden insa ettim. Daha sonra ise herhangi bir paket kurmak
istediÄŸim zaman :
"Sistem Hatası : Program Sonlandırıldı
File is not a zip file " seklinde mesaj aldım.
İşler daha çok sarpa sarmadan yardımcı olursanız cok memnun olurum. Kolay
gelsin.