[Pardus-kullanicilari] Şarjım windowsa oranla daha az gidiyor

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
5 Eki 2007 Cum 10:18:23 EEST

On Thursday 04 October 2007 17:01:35 Erdem ARTAN wrote:
> dediğinizi yaptım fakat 2 saate bile çıkmadı ne iş anlamadım..
> bilgisayarım fujitsu siemens amilo pro 2065..
> =====================================

> Bende ise tam tersi bir durum var. Windowsta 2 saat giderken Pardusta
> 3-3.5 saat gidiyor.
> Kpowersave programı düzgün çalışmıyorsa şarj süresi çok düşüyor. İşlemci
> frekansını dinamik olarak ayarlaması gerekiyor.
> Benim bilgisayarımda önceden sorun çıkıyordu. Yeni sürümlerden birinde
> çözüldü.
> Sistem çekmecesindeki Kpowersave simgesine sağ tıklayıp "İşlemci frekans
> [...]

1. Ekran kartınız ATI olabilir mi?
2. ATI sürücüleri kurulumu?
3. Bilgisayarınızdan sürekli bir fan sesi geliyor mu?

Bu soruları sormamın nedeni bende Amilo Pro V2045 kullanıyorum.
Eğer ATI sürücüleri kullanmıyor ve benim gibi ekran kartınızın çalışma
frekansını düşürmediyseniz, fan sürekli çalışıyor ve bu durumda pilin çabuk
bitmesine neden oluyor.

--
H.Kubilay KOCABALKAN
DOĞANLAR UPS ELEKTRİK ELEKTRONİK