[Pardus-kullanicilari] yine güncelleme , yine xorg-server

Levent TERLEMEZ lterlemez at anadolu.edu.tr
4 Eki 2007 Per 17:11:33 EEST

Sayın Pardus Kullanıcıları,

Bende de ATI kartı var, bir ara fıstık gibi oturmuştu sürücüler. Herşey mükemmel çalışıyordu. Bir güncelleme anında görüntü, herşey kayboldu. Sağolsun Fatih AŞICI Bey yardımcı olmaya çalıştı (zaman ayırdığı için kendisine teşekkürlerimi tekrar iletmek isterim) ama bir türlü düzelmedi. Devam etmesi gereken bazı projelerin bitmesini bekledim ve sonunda bitti. Artık PARDUS'u kaldırıyorum (3 ay cebelleştim ama olmadı). Biraz daha oturmasını bekleyeceğim. Turkuaz'da da böyle oldu, Diğer Türkçe sürümlerde de. Bu yüzden şimdilik PARDUS macerasına son veriyorum.
Yinede bahsetmeden geçemeyeceğim. Şimdiye kadar gördüğüm en temiz kuruluma ve kullamımına (açık, anlaşılır, temiz ve daha iyi çeviriye) sahip Türkçe linux sürümü (İSTATİSTİK PAKETİ BİLE MEVCUT), güncellemeler ve güncelleme açıklamaları hariç...

Saygılarımla,
Levent TERLEMEZ.