[Pardus-kullanicilari] yeni pardus sürümü

irfan bilgili irfanbilgili at superonline.com
3 Eki 2007 Çar 09:05:44 EEST

benim de bir ricam olacak,

pardus gibi bir dağıtımın neden dvd sürümü yok. şöyle en çok indirilen paketlerden derlenmiş kurulumda paketleri seçebileceğimiz veya en azından default depo olarak gelen bir dvd olabilir.

nedenine gelince

evde limitli internet kullanıyorum ve bazı pardus önereceğim veya doğrudan kendim pardus yükleyeceğim çoğu sistemde internet bağlantısı yok. dolayısıyla ek yazılım kurmak bazen sıkıntı verici olabiliyor. ya elimdeki tüm paketleri kurmak zorunda kalıyorum (pisi it *.pisi) veya tek tek bağımlılıklarla uğraşıyorum.

teşekkür ederim dün, bugün yaptıklarınız ve yarın yapacaklarınız için