[Pardus-kullanicilari] yeni pardus sürümü

Rasim AKAR alsaberk at gmail.com
2 Eki 2007 Sal 11:39:15 EEST

Sacit bey;
Bununla ilgili olarak bir çalışma yapmayı bende çok isterim ancak, herkes
alangirli ve cafcaflı kullanmaya bilir bu sebepten dolayı bu işlemi
kullanıcılara bırakmayı tercih ediyoruz.
En kısa zamanda bir paket halinde tüm arayüzü değiştiren bir paket yapmayıda
hedefliyorum bu işinizi görecektir umarım.