[Pardus-kullanicilari] Bilsa Okul Programı?

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
2 Eki 2007 Sal 22:00:07 EEST

Selamlar,
Allah Allah... Tamda faydalı bir iş yapalım dedik ama yine olmadı :(
Bahsi geçen genelgeye göre cidden bu çalışma ölü doğmuş olacak!
Ama benimyine anlamakta güçlük çektiğim Türkiye üzerindeki tüm okullara
nasıl ADSL bağlayacakları? Kimi okullarda bırakın ADSL'yi telefon bile
yok! Hatta olanlarda bile telefon faturalarını devlet ödemiyor :( Bu
durumda MEB bunu nasıl çözecek anlaması güç!
Ama dersek ki "MEB'in bu projeyi sonandırması 5-6 sene hatta daha fazla
alır", o zaman hobi olarak programcılık ile uğraşan biri olarak zevkle
destek veririm...

MEB'e yakın arkadaşların bilgileri bu projenin başlanması/başlanmaması
konusunda karar verici olacak!!!

Bence bu forumdaki özverili insanlar ile bu proje kısa zamanda
tamamlanır... Ama değer mi değmez mi??? Buna karar vermek lazım...

--
Saygılarımla,
Mucip:)

Harun ŞEKER yazmış: