[Pardus-kullanicilari] Avukatlar icin Yazilim

Mevlüt KOÇAK mevlut.kocak at artvin.gov.tr
2 Eki 2007 Sal 16:16:57 EEST

Merhaba,
Bu yaz Adalet Bakanlığının UYAP vizyon seminerlerine katılmıştım. Orda
UYAP otomasyon sisteminin Pardus uyumlu olup olmadığını sorduğumda,
sistemin platform bağımsız olarak yazıldığını, Hatta belge formatı
olarak da Uyap Document Format udf geliştirildiğini, herhangi bir
işletim sistemi altında sorunsuz çalıştığı söylendi.

Seminere katılan İki avukat ise uyap kullandıklarını ve zaman
kayıplarının oldukça azaldığından bahsetmişlerdi. Sanırım, dava takibi
ve gelir gider işlemlerini de uyap üzerinden yapabiliyor avukatlar.
Başkaca bir program gerekmeyebilir.

Mevlüt KOÇAK
Artvin Valiliği
Bilgi İşlem Bürosu